laupäev, 2. september 2017

Vahepeal/Meahnwhile

Mõtlen järgmise suurema kudumi peale, aga vahepeal võtsin välja sel suvel Saksamaal hangitud lõnga.
I am thinking about the next bigger knitting project but meanwhile I took out the yarn I purchased this summer in Germany.
Praegu toodavad paljud firmad üleminekulõnga. Tihti on aga nii, et kõige heledam värv on valge, mida ma ei taha. Antud juhul on rahulikud üleminekud mitte kõige heledamast hallist mustani. Lõng on meriino 50 g/400 m, seda on mul üks tokk. Proovisin, aga minu maitse järgi on liiga lödi (see on tihti peenikeste meriinode omadus). Seega panin juurde peenikest puuvillast (nime ei mäleta, aga u 100 g/1400 m või sinnapoole).
Nowadays many firms manufacture variegated yarns. Quite often they contain white as the lightest colour, which I don't like. In this case the transitions are not so contrasting between not the lightest gray and black. The yarn is merino 50 g/400 m and I have one ball of it. I tried it but to my taste it is too soft (this is often quite usual for thin merino yarns). Thus, I combined it with a thin cotton (don't remembe the name but the metrage is about 100 g/1400 m).
Selline rätiku konstruktsioon meeldib mulle praegu kõige rohkem (lühikeste ridade rätikuks ei ole mul vastavas jämeduses ja sarnase faktuuriga sobivat lõnga, et lisada).
Now I like the best this shawl construction (for a short rows shawl I don't have enough yarn in the same weight and texture to combine with).

Kommentaare ei ole: