laupäev, 16. september 2017

Seriaal on läbi/The series is over

Rätik sai valmis. Loodetavasti saan näidata varsti. Enne ärasõitu alustasin sviitrit, aga ei tahtnud reisile kaasa vedada, koon nüüd seda. Lõng on Belle (Drops), puuvillase ja linase segu. Praegu on veel palav villase või mohääisviitriga, puuvillane on päris sobiv.
The shawl is finished. Hopefully, I will be able to show it soon. Before my depature I had started a sweater but did ot want to drag it with me, so I am now working on this. The yarn is Belle (by Drops), a cotton-line blend. It is too early yet for a woollen or mohair sweater and a cotton sweater is quite practical.
Nagu näha, kõik on väga lihtne, klassikaline kaarega varrukas, aga varrukal on ripsitriibud. Triibiku idee meeldib mulle, triipudega saab mängida, nt tookord oli 1 rida ripsis (lõng ei talunud muid variante), siin on aga 3 rida ripskoes.
As you see, everything is quite simple, there is a classical set-in sleeve and it has some stripes in garter stitch. The idea I had in this sweater is quite nice, you can play with stripes, for instance, I had then 1 row of reversed stociette (the yarn did not tolerate any other options) and here I have 3 rows of garter stitch.

Üks varrukas on valmis, teine pooleli, ja tuleb veel keret jätkata.
I have one sleeve done, the second one is in progress and then I have to continue the torso.

Kommentaare ei ole: