pühapäev, 10. september 2017

Mida ma tahtsin ja mis lõpuks välja tuleb/What I wanted and what will eventually become of it

Mulle meeldis, kuidas eelmine rätik välja kukkus. Mõtlesin, et teen jääkides sama konstruktsiooniga lihtsa rätiku. Mäletate seda sviitrit?
I liked how the previous shawl came out. I intended to do a simple shawl with the same construction from leftover yarns. Do you remember this sweater?
Seda lõnga (tallevillast 100 g/370 m) on mul veel u 67 g, on veel muidki jääke. Proovisin nii ja naa, tahtsin teha ripskoes suure vardaga, nagu eelmise rätiku puhul. Kude polnud üldse ilus. Lõng on pehme, samas libe ja ei taha mingit mustrit, isegi ripsi mitte. Labases koes aga tundus kuidagi igav. Kui teha labases koes, siis peenemast õhulisemast lõngast. Mis teha, see lõng pole Aade Lõng 8/1!
I have about 67 g of this yarn (kid wool 100 g/370 m) and some other leftovers. I tried i many ways, I wanted to make it in garter stitch with large needles like I made the previous ones. The fabric was not nice at all. The yarn is soft and slippery at the same time and does not tolerated any stitch patterns, not even garter stitch. Stockinette seemed somehow uninteresting. If I were to make this in stockinette, then I would choose a thinner and more airy yarn. Cannot help it, this yarn is not Aade Lõng 8/1.
See muster on peaaegu sama, nagu selle rätiku oma. Aga pisut teine kalkulatsioon, sest kasvatuste skeem on teistsugune.
This is almost the same pattern as in this shawl. But the calculation is somewhat different because the priciple of increases differs.
Vaatame, mis välja tuleb. Igatahes rätikute konstrueerimise tunni õppematerjal täieneb.
We shall see how it evolves. In any case the teaching material for my shawl construction course will get some new items.

Kommentaare ei ole: